گواردیولا: به بارسلونا افتخار می‌کنم
نوشته شده توسط : میلاد

پس از تساوی 2-2 تیم های آرسنال و بارسلونا در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پپ گواردیولا، سرمربی کاتالان ها، اعلام کرد که از نمایش نیمه اول تیمش احساس غرور می کند زیرا از نظر او، این بهترین بازی بارسلونا از زمان نشستن او بر روی نیمکت این تیم است.

به گزارش شبکه ایران، گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی گفت:" واقعا حیف شد زیرا ما فرصت بسیار خوبی برای برداشتن یک گام بلند برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی داشتیم اما وقتی در چنین سطحی بازی می‌کنید، این اتفاقات رخ می‌دهد. من به تیمم افتخار می‌کنم. ما شکست نخوردیم، بلکه نتیجه 2-2 شد، در فوتبال متغیرهای زیادی دخیل است، دقت در حملات، دفاع، بازی محتاطانه، بعضی مواقع چنین مسائلی رخ می دهد.ما به دنیا نشان دادیم که چظور بازی می کنیم."

وی در ادامه توضیح داد:" ما باید به خوبی خودمان را بازسازی کنیم و همه آنهایی که به ورزشگاه می‌آیند باید به ما کمک کنند. من فکر می‌کنم که هواداران به تیم افتخار می‌کنند. این بهترین بازی ای بود که من به عنوان مربی به یاد دارم.شاید من نتیجه بهتری می خواستم اما این نتیجه نیز بد نیست."

گواردیولا در پایان گفت:" ما دو گل در خارج از خانه به ثمر رساندیم. من احساس می‌کنم که بازی برگشت مانند این بازی نخواهد بود.بازی برگشت پیچیده‌تر است. شما با زمان بازی می‌کنید. ما باید با فاکتورهای زیادی بازی کنیم."





:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 62
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : 12 فروردين 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: